סרטונים חשובים לקידום האתר

סרטונים חשובים בנושא קידום האתר בגוגל


רישום ואימות העסק שלכם בגוגל לעסק שלי




גוגל לעסק שלי היא פלטפורמה של גוגל המאחדת תחת חשבון אחד ופאנל ניהול אחד את כל ערוצי גוגל המיועדים לשרת בעלי עסקים. חלקם מוכרים לנו וחלקם פחות אך העיקריים ביניהם הם גוגל מפות, גוגל חוות דעת לקוחות, גוגל פלוס לעסקים, יוטיוב, האנגאווט, בלוגר, אנליטיקס ואדוורדס. השינוי הגדול היתרונות ברישום ועבודה עם ערוצים אלה רבים וביניהם העלאת האמינות של העסק המשפיעה באופן ישיר על תוצאות החיפוש. תצוגת מיקרודטה בתוצאות החיפוש עם כרטיס העסק הכולל מפה, והוראות ניווט (בתצוגת נייד גם כפתור ניווט), פרטי התקשרות (בתצוגת נייד כפתור התקשר עכשיו), פרופיל בעל העסק בגוגל פלוס, תמונות וסרטונים ועוד מידע על העסק כמו שעות פתיחה וכדומה. רישום ואימות העסק לא לוקח זמן רב והוא בהחלט כדאי לכל עסק מכל היתרונות שציינתי. כדאי גם למהר ולרשום את העסק מכיוון שלא ניתן לרשום שני עסקים באותו השם (אלא במקרה של רשת ואז הרישום הוא בקבוצה). קרו מקרים של עסקים שאחרו להרשם ושם העסק שלהם נלקח על ידי עסק אחר שהקדים להרשם. הייתי עד גם למקרי הונאה בהם עסק נרשם בשם עסק אחר עם פרטי התקשרות שלו ובכך ״גונב״ תנועה של לקוחות המחפשים את העסק הרשום לאתר שלו.

״....תתרכזו בתוכן לא בקישורים״ זה המסר השבוע משיחת הוובינר השבועית של גוגל 


הנה לפניכם ג'ון מולר מגוגל שוויץ בשיחת הוובינר שהתקיימה החודש ושודרה בבלוג של גוגל וובמאסרס
יש כאן חומר טוב. אני לקחתי מהשיחה את המסר שלו: התוכן הוא המלך - תתרכזו בתוכן איכותי רלוונטי בל ערך ומתחדש באתר שלכם ותניחו בצד את כל השאר.
במהלך השיחה עם מנהלי ומקדמי אתרים נשאלת שאלה לגבי בניית פרופיל קישורים והאפשרות לשקם אתר שנהרס לו המוניטין או להרוס אתר עם מוניטין טוב בעקבות עדכוני האלגוריתם האחרונים המטפלים בפרופיל קישורים. הוא אומר שלא ניתן וההתייחסות והדגש הם לתוכן האתר "תדאגו שלאתר שלכם יהיה תוכן עשיר ומעניין בזכות עצמו במקום לדאוג לקישורים לאתרים אחרים" כך אומר גון מגוגל ועוד הרבה דברים אחרים שווה לראות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה